ixias.blogg.se

Året 2013

Publicerad 2014-01-01 11:00:19 i Allmänt,

Hela 2013 har gått äckligt fort fram, jag har haft mycket att göra heeela tiden under hela året och har därför låtit saker blitt lidande.. Det är nått jag vill ta med mig till 2014 och försöka förbättra. Man kan inte göra allt! Det är jag fullt medveten om, men den här gången kan jag göra ett mer medvetet val innan och inte bli tvungen att utesluta något ur mitt liv!
 
Är inte så mycket för nyår löften... men det här året måste också bli ett mer hälsosammare år! Jag kommer inte vara stenhård med vad jag äter eller stoppar i mig. Som det har vart nästan hela det här året, det funkar inte i långa loppet. Ställer jag mig på vågen så väger jag nog ganska så exakt samma som för ett år sedan, man jag lovar att kroppen är ommöblerad ordentligt. Så det ska jag sätta upp ett mål för!
 
Gårdagen spenderades tillsammans med familjen, den delen som var hemma! Självklart åt vi tillsammans innan "ungdomarna" skulle iväg på annat galej. Så vid tolv slaget stod vi här på baksidan och krama om varandra, ögonen tårades upp, lika som förra året för dem vi saknar. Men också för att vi haft ännu ett bra år tillsammans!
 
När svärmor skulle hem igår så var det såklart väntetid på taxi. Vi började ringa strax innan klockan 2, närmare 04,00 kom taxin och jag stupa i säng ganska så omgående efter det.
 
Nu ser jag bara fram emot vad 2014 kan erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela