ixias.blogg.se

Nytt utseende, nya tag!

Publicerad 2013-12-31 11:04:32 i Allmänt,

Jovisst! Första inlägget sker via dator, har laddat ner blogg.se appen så ska prova på den lite senare!
Lite kort om mig
 
Emma Sörensson, 27 år, sambo, förlovad, arbetarklass, ordförande, snusare, allmän, konstig, uppfödare, hemmakär, egen, spontan, nostalgisk, högt över öronen kär, filmnörd, ordningssam, nybliven körkortsinnehavare, kärleksfull, omtänksam, helt ren från tatueringar, politiskt död, mesig, säger vad jag tycker, pysslig. Ja listan kan såklart göras lång...
 
Anledningen till detta spontana nyskapande av blogg, är för att jag vill mer än vad jag förmodligen hinner med. Men jag tänker att om jag börjar om från början så blir det lättare att fortsätta!? Mja lät bättre i huvudet.. Skit samma, det här kanske är det enda ni ser av mig, men vad gör det? Då har jag i alla fall inte hunnit skada någon!
 
Idag är det nyårsafton!
Kul och få börja med att säga Gott Nytt År till inga bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela